Events
0

Despre Digital Divas 2023

Ce au în comun creatorii de conținut, experții în comunicare și reprezentanții brandurilor din sfera de Fashion, Beauty & Lifestyle? Cu toții s-au reunit joi, 7 septembrie la Palatul Bragadiru pentru un maraton de dezbateri, interviuri, schimb de know-how și networking cu stil, marca Digital Divas by Avon. Ediția de anul acesta a evenimentului a adus împreună cele mai relevante nume din mediul online și a culminat cu Gala Digital Divas Awards, unde zeci de nume noi și consacrate din comunitatea creatorilor de conținut au primit recunoștere pentru eforturile lor de a excela în online.  Evenimentul și-a propus și a reușit să ne inspire, de aceea vrem să împărtășim cu tine cele mai interesante subiecte dezbătute de către profesioniștii...
Sharing is caring
Mai mult
TikTok Tips'n Tricks
0

Cum te asiguri că reclama ta nu va fi blocată pe TikTok

Cu toții toții ne-am “lovit” de momentul în care o reclamă este respinsă de către TikTok. Pentru a preîntâmpina astfel de probleme, cei de la TikTok au lansat un un mic manual de utilizare, în care se explică care sunt motivele ce pot duce la blocarea lor și ce poti face pentru a evita o astfel de problemă. Practic, sunt impuse câteva “bariere” de protecție și trebuie să știi ce trebuie să faci pentru a le evita. În primul rând, nu vorbim despre conținutul generat de către utilizator, acel conținut ce se regăsește în fluxul For You. Singurele reguli ce trebuie respectate de către conținutul generat de utilizator este urmarea liniilor directoare ale comunității TikTok. Iar obiectivul principal al conținutului generat de utilizatori este libertatea...
Sharing is caring
Mai mult
Uncategorized
0

5 modalități prin care poți crește brand awareness-ul

Dacă ai urmărit blogul nostru, înseamnă că deja ai citit articolul în care am vorbit despre ce este brand awareness-ul și cum să îl construiești. După ce ai reușit să îți faci brandul cunoscut și să atragi clienți, este nevoie să iei anumite măsuri care să te ajute nu doar să rămâi constant în mintea oamenilor, dar și să menții relația pe care ai construit-o cu aceștia. Astăzi îți vom vorbi despre cele 5 modalități prin care poți crește brand awareness-ul. Let’s start! 1. Colaborează cu influenceri Colaborarea cu influencerii te poate ajuta să crești brand awareness-ul. Datorită comunității numeroase pe care aceștia o au, mesajele tale pot ajunge mai repede la un număr mai mare de potențiali clienți. Fie că îl...
Sharing is caring
Mai mult
TikTok Tips'n Tricks
0

Cele mai bune hashtaguri pe care să le folosești pe TikTok în 2023

Poate că nu este atât de greu să creezi conținut pe TikTok. Însă a atrage urmăritori poate fi destul de dificil. Este adevărat că mulți content creatori aleg o nișă și se concentrează pe crearea de conținut care este specific. Cu toate acestea, pentru a putea crește reach-ul pe TikTok, folosirea hashtagurilor potrivite ar trebui să fie o parte cheie a strategiei de marketing. Conținutul creativ și campaniile de TikTok Ads te pot ajuta, de asemenea, să ajungi la o comunitate numeroasă de utilizatori. Astăzi îți vom spune ce sunt hashtagurile și ce trebuie să faci pentru a putea stăpâni arta folosirii acestora. Hai să vedem mai întâi care sunt cele mai populare #hashtaguri pe care să le folosești în 2023. Cele mai bune hashtaguri pe care să le...
Sharing is caring
Mai mult
Content Marketing
0

Brand awareness – ce este, de ce ai nevoie de el și cum să-l construiești

Cu siguranță ai auzit oameni spunând „eu îmi cumpăr doar Adidas”, „sunt fan Apple„ sau „I’m a Nike lover”. Dacă te întrebi cum sau de ce au făcut aceste alegeri, răspunsul este unul singur: brand awareness.  În articolul de astăzi îți vom spune tot ceea ce trebuie să știi despre brand awareness. Cum să îl construiești și, mai ales, de ce trebuie să facă parte din strategia ta de marketing. Let’s start! Ce este brand awareness-ul? Tradus în limba română, brand awareness-ul înseamnă „conștientizarea mărcii”. Acesta reprezintă unul dintre cei mai importanți pași pe care trebuie să îi îndeplinești în promovarea brandului tău. Totodată, brand awareness se referă la măsura în care publicul țintă este...
Sharing is caring
Mai mult
Conversion Rate Optimization
0

6 tactici eficiente prin care să transformi lead-urile în clienți

În prezent, cumpărătorii vor să obțină mult mai multe informații despre un produs înainte să îl cumpere; sunt, de asemenea, atenți la detalii și pun preț pe calitatea produselor; sunt critici, dar, mai ales, au început să devină cumpătați atunci când vine vorba de achiziționarea anumitor produse. Un studiu efectuat de Jungle Scout arată că, în 2023, consumatorii se vor concentra pe securitatea financiară. De exemplu, 83% au spus că în anul precedent și-au ajustat chelutielile din cauza inflației. În același timp, aceștia pun pe primul loc familia și sănătatea fizică și mentală. De ce am început cu aceste informații? Pentru că, atunci când vine vorba de conversia lead-urilor și fidelizarea clienților, este necesar să înțelegi...
Sharing is caring
Mai mult
Trends
0

Top trenduri în digital marketing în 2023

Tendințele în digital marketing se schimbă constant. De aceea, trebuie să ții pasul cu ele pentru a putea pregăti strategiile pentru următoarele campanii. În acest articol am făcut o listă a trendurilor care vor domina peisajul marketingului digital în 2023. Unele există de câțiva ani, însă abia de ceva timp și-au atins adevăratul potențial. Altele sunt destul de recente, dar pare că vor avea un impact puternic. Hai să vedem care sunt! User-generated content O modalite eficientă de a ajunge la generația Z, este prin folosirea conținutului generat de utilizator (UGC). Datorită acestuia, brandurile pot valorifica opiniile și recomandările consumatorilor lor pentru a construi încredere și credibilitate în rândul publicului mai tânăr. Cum poți...
Sharing is caring
Mai mult
TikTok Tips'n Tricks
0

Cum să crești organic pe TikTok – 10 modalități prin care poți obține mai mulți urmăritori în 2023

Vrei să obții mai mulți urmăritori pe TikTok? Ai ajuns unde trebuie. În acest articol vei găsi o listă de 10 metode care te vor ajuta să îți faci profilul mai vizibil și să crești numărul de followers. De asemenea, îți vom prezenta și câteva date și statistici despre TikTok. Fie că ești nou pe platformă sau deja ai ceva experiență, este necesar să rămâi la curent cu schimbările care au loc cu privire, de exemplu, la numărul celor care utilizează aplicația. Hai să începem! Statistici TikTok Cu peste 1 miliard de utilizatori activi, TikTok a devenit una dintre cele mai populare platforme de social media. Însă, mai important decât atât este că TikTok a început să fie din ce în ce mai folosit de către branduri și bussinesuri pentru a se...
Sharing is caring
Mai mult
Image that shows two girls who are dressed in dresses and are celebrating christmas or new year's eve.
Campanii fashion, Content Marketing
0

‘Tis the season to be kind, stylish & festive

Cea mai frumoasă perioadă a anului se apropie cu pași repezi, iar marile branduri de fashion și case de modă se pregătesc și ele să o celebreze cu noi colecții și campanii de Crăciun speciale. Create în jurul unor teme precum importanța sustenabilității, nevoia de a împărtăși bucurie și zâmbete, sau încurajarea oamenilor de a petrece timpul cu familia, de la ținute glamour până la accesorii pline de culoare, aceste campanii ne inspiră să ne bucurăm de perioada sărbătorilor de iarnă. Hai să explorăm împreună aceste colecții! Barbour – One of a Kind-ness Este al doilea an când Barbour, brandul britanic de fashion & lifestyle, colaborează cu Paddington pentru campania de Crăciun. Focusul este pus pe „refolosire, atenție și...
Sharing is caring
Mai mult
TikTok Tips'n Tricks
0

De ce să folosești TikTok Spark Ads

În iulie 2021 TikTok a atins pragul de 3 miliarde de descărcări în întreaga lume. În decembrie 2021 numărul utilizatorilor activi lunar pe aplicație a ajuns până la 1.2 miliarde și se așteaptă să atingă 1.8 miliarde până la sfârșitul lui 2022, conform Business of Apps.  Fără niciun dubiu, TikTok oferă o audiență uriașă brandurilor care vor să își promoveze produsele și serviciile. Însă, dincolo de statistici și numere care, bineînțeles, trebuie luate în considerare atunci când vrei să dezvolți strategia de marketing, există o altă caracteristică care face TikTok să fie aplicația cel mai des folosită pentru a da un boost afacerilor: posibilitatea de a crea continut autentic și creativ.  Spre exemplu, 52% dintre utilizatorii de...
Sharing is caring
Mai mult
1 2 3 11