Ce face o agentie SEO
Content Marketing, Conversion Rate Optimization, Trafic organic
0

Ce face o agentie SEO?

Agențiile SEO își propun să îmbunătățească vizibilitatea în rezultatele căutării, astfel încât afacerea ta să poată capta mai mult trafic (și în cele din urmă venituri) din căutare. Îmbunătățirea vizibilității pe motoarele de căutare implică mai multe sarcini pentru companiile SEO, inclusiv cercetarea cuvintelor cheie, crearea de linkuri, crearea de conținut și multe altele.

Ce ar trebui să includă serviciile unei agenții de SEO?

Defalcarea elementelor de acțiune la care lucrează o agenție SEO poate fi dificilă. Fiecare agenție (fie o agenție locală sau una de comerț electronic) funcționează diferit și fiecare este unică, așa că există o mulțime de variabile în joc.

Acestea fiind spuse, multe tactici sunt similare între agenții și campanii, așa că am creat o imagine de ansamblu subliniind ceea ce face o agenție SEO și întrebări cheie de adresat:

  • Cercetează și analizează site-ul tău web și piața țintă
  • Verifică cât de bine funcționează site-ul tău în prezent
  • Verifică ce funcționează bine pentru concurenții din industria ta
  • Verifică ce cuvinte cheie caută publicul țintă
  • Cercetează la ce rezultate rezonabile să te aștepți având în vedere bugetul tău SEO
  • Face modificări SEO pe pagină
  • Optimizează titlurile paginilor și meta descrierile
  • Verifică dacă conținutul site-ului este clar, concis și prietenos din punct de vedere SEO
  • Face modificări SEO în afara paginii
  • Verifică dacă site-ul tău câștigă linkuri și mențiuni pe web
  • Verifică dacă configurația serverului tău funcționează corect
  • Verifică cât de rapid este site-ul tău
  • Verifică dacă site-ul tău web este sigur și oferă un bun UX
  • Oferă o comunicare clară și actualizări frecvente
  • Îți va trimite rapoarte SEO
  • Este direct interesată de obiectivele tale
  • Verifică ce tip de conținut funcționează cel mai bine pentru piața țintă
  • Verifică dacă site-ul tău web conține îndemnuri puternice la acțiune (CTA)
  • Efectuează experimente și teste
  • Cercetează care sunt zonele noi/ viitoare de oportunitate

Acestea oferă o privire de ansamblu asupra punctelor focale cheie pentru multe agenții SEO. Dar nicio campanie nu poate fi redusă la o listă simplă – iar campaniile de succes SEO necesită optimizare continuă pentru a obține cele mai bune rezultate.

Poți captura oricând mai mult trafic și crește potențialul de conversie al traficului existent pe site. O agentie de SEO bună va avea un proces de urmărire puternic care permite testarea și ajustarea constantă a strategiei din spatele campaniei și a site-ului tău web.

Experiența noastră arată că, în medie, majoritatea companiilor își reproiectează site-urile web la fiecare trei până la patru ani, așa că vizualizează paginile de pe site-ul tău ca fiind un document viu. Tiparele de căutare din industria ta se schimbă constant, iar strategia ta SEO trebuie să rămână cât mai agilă posibil.

Asigură-te că găsești o agenție SEO care se poate mișca la fel de repede ca afacerea ta.

Sharing is caring
Articole asemănătoare
seo
Este timpul să-ți crești vânzările cu SEO!
De ce SEO este un must-have în marketingul digital
De ce SEO este un must-have în marketingul digital?
6 tactici eficiente prin care să transformi lead-urile în clienți

Lasă un comentariu

Comentariul tău

Nume*
Website