Cele mai bune hashtaguri pe care să le folosești pe TikTok în 2023
Poate că nu este atât de greu să creezi conținut pe TikTok. Însă a atrage urmăritori poate fi destul de dificil.
Este adevărat că mulți content creatori aleg o nișă și se concentrează pe crearea de conținut care este specific. Cu toate acestea, pentru a putea crește reach-ul pe TikTok, folosirea hashtagurilor potrivite ar trebui să fie o parte cheie a strategiei de marketing. Conținutul creativ și campaniile de TikTok Ads te pot ajuta, de asemenea, să ajungi la o comunitate numeroasă de utilizatori.
Astăzi îți vom spune ce sunt hashtagurile și ce trebuie să faci pentru a putea stăpâni arta folosirii acestora. Hai să vedem mai întâi care sunt cele mai populare #hashtaguri pe care să le folosești în 2023.
Cele mai bune hashtaguri pe care să le folosești pe TikTok
Lista de mai jos reprezintă un punct de plecare, dar ar trebui să ții cont că tendințele hashtagurilor TikTok se pot schimba des. De aceea, este nevoie să fii cu ochii pe pagina Descoperă pentru a te asigura că rămâi updated.

Ce sunt hashtagurile TikTok?
Un hashtag TikTok este un symbol hashtag (#) urmat de un singur cuvânt cheie sau de mai multe cuvinte care se scriu împreună, fără spațiu.
Includerea hashtagurilor în TikTok-uri ajută la transmiterea informațiilor despre conținut. Asta înseamnă că utilizatorii TikTok care caută un anumit tip de content sau subiect, îl vor găsi mai ușor datorită hashtagurilor.
Cele mai populare hashtaguri TikTok vor atrage și cea mai mare atenție, dar vor fi și cele mai competitive. Există un hashtag pentru aproape orice subiect, însă ideal este să existe un echilibru: combinarea hashtagurilor de nișă cu cele care sunt folosite cel mai des pentru a putea a junge la mai multe audiențe.
Cum pot fi găsite hashtagurile pe TikTok?
Înainte de a folosi un anumit #hashtag, este nevoie de, ai ghicit, puțină cercetare. Unele sunt folosite de foarte multe ori, altele au mai puține utilizări. De aceea, pentru a crea o strategie eficientă, trebuie pur și simplu să observi și să iei notițe.
Iată cum poți găsi și alege acele hashtaguri care să funcționeze pentru tine.
Inspiră-te de la concurență
Nu trebuie să copiezi, ci să fii cu ochii pe ceea ce fac ceilalți creatori de conținut. Ce fel de hashtaguri adaugă în prezent? Ce hashtaguri au folosit în trecut? Conținutul lor actual îți va spune ce hashtaguri ar trebui să folosești, în timp ce conținutul mai vechi îți poate da indicii despre ceea ce a funcționat în trecut sau despre ceea ce ar trebui să eviți.
Studiază obiceiurile de folosire a hashtagurilor ale audienței tale
Care sunt #hashtagurile pe care le folosește publicul tău țintă? Inspiră-te din clipurile lor și vor crește șansele ca alți utilizatori să folosească sau să caute aceleași cuvinte sau expresii.
De exemplu, membrii comunității gastronomice de pe TikTok își etichetează în mod regulat conținutul cu hashtagurile #foodtiktok și #foodtok. De asemenea, este posibil să găsești etichete specifice, legate de anumite bucătării, precum #orientalfood sau #indianfood.
Verifică mereu TikTok Creative Center pentru a rămâne la curent cu trendurile
Platforma TikTok Creative Center a fost construită pentru brandurile care vor să se promoveze prin publicitate plătită, dar ea poate fi folosită și de creatori cu scopul de a face „mici cercetări”.
Tool-ul Trend Discovery poate fi extrem de folositor pentru creatorii de conținut care vor să găsească hashtagurile potrivite. Aici se poate vedea câte vizualizări obțin aceste hashtaguri și în cât de multe postări sunt folosite.
Dând click pe un hashtag, poți vedea cum a crescut interesul față de acesta de-a lungul timpului, care sunt grupurile de vârstă care sunt cel mai interesate de el sau alte interese conexe.
Creează un hashtag #propriu
Este necesar să folosești hashtaguri populare în clipurile de pe TikTok, dar această platformă îți oferă oportunitatea de a crea branded hashtag. Cu ajutorul acestuia, utilizatorii TikTok te vor găsi și identifica mult mai ușor.
Bineînțeles, ideal ar fi ca urmăritorii să înceapă să îți folosească hashtagul. Astfel, ai putea să obții conținut generat de utilizatori (UGC). Dacă vrei să îl faci cunoscut, organizarea unui concurs sau giveaway este întotdeauna o idee bună.
Tips: cum să folosești hashtagurile în conținutul de pe TikTok
- Numărul – nu mai mult de 3 – 5 hashtaguri.
- Evită să folosești hashtaguri generice. Este adevărat că #fyp, #foryou sau #trending sunt foarte folosite, dar dacă ele nu descriu conținutul tău, atunci cel mai bine este să le eviți. Încearcă să folosești hashtaguri care sunt cât mai specifice tipului de content pe care îl postezi.
- Include atât hashtaguri scurte, cât și lungi. Să presupunem că profilul tău este despre mâncare. Un hashtag scurt, precum #foodlovers, poate aduce vizualizări de la un public mai general, în timp ce unul mai lung, să spunem #howtocookbeef, va ajunge la o audiență nișată.
- Combină hashtagurile cu multe vizualizări cu cele care nu au fost văzute de multe ori. Doar pentru că un cuvânt cheie are în prezent milioane de vizualizări, nu înseamnă că așa va fi întotdeauna. Mai mult decât atât, de cele mai multe ori, cuvintele cheie nu sunt neapărat specifice conținutului tău.
- Lasă spațiu între hashatguri.
- Creează un Branded Content Challenge pentru a obține mai mult engagement și a crește brand awareness-ul.
#Becomeviral
Folosirea hashtagurilor potrivite reprezintă cea mai bună modalitatea de a-i face pe ceilalți să descopere conținutul tău. Cercetează, fii la curent cu trendurile și încearcă să găsești cea mai bună combinație de hashtaguri pentru clipurile pe care le creezi. În cele din urmă, vei reuși să atragi milioane de vizualizări.