Content Marketing
0

Cum să îmbunătățești rata de conversie într-un landing page

Landing page-ul joacă un rol foarte important în conducerea userilor către acțiunile pe care ai nevoie să le facă. Un landing page incorect executat înseamnă o rată mai scăzută a utilizatorilor care îndeplinesc acțiuni, ceea ce duce la o rată de conversie scăzută. Și cine își dorește o rată de conversie scăzută, așa-i?

În acest sens, Meta a publicat un document informațional ce a cuprins rezultatele unui studiu efectuat pe 500 de landing pages diferite. Studiul conține date demne de luat în seama în procesul de construire a unui landing page și oferă informații pentru crearea unei experiențe optime pentru utilizatori. 

În urma utilizării informațiilor prezentate de Meta, o companie care se ocupă cu Yoga, a raportat faptul că în urma aplicării informațiilor celor de la Meta, a dobândit o creștere de 13%:

“Majoritatea traficului nostru provine de la userii care utilizează varianta mobilă, așa că, este foarte important să se creeze un landing page perfect compatibil cu telefonul mobil” ( Tiffany Tran, KilentBoost lead designer ). 

Cei de la Meta au observat, de asemenea, faptul că: 

“Aștepările consumatorilor legate de experiențele de cumpărare online sunt mai ridicate ca niciodată.”

Și: 

“Într-un studiu de caz recent, 80% din oameni au spus că experiența de cumpărare pe care un brand o pune la dispoziție este la fel de importantă precum produsul în sine. … Într-un alt studiu de caz făcut de către Emplifi a fost observat faptul că 32% dintre consumatori ar renunța la un brand pe care îl apreciază în urma unei singure experiențe negative” 

Paginile de redirecționare

Studiul celor de la Meta prezintă 5 pagini de redirecționare în care utilizatorii pot ajunge:

1. Home Page. Prezintă o imagine de ansamblu a produselor sau serviciilor pe care le oferă un brand și reprezintă o pagină de introducere a celorlalte pagini.

2. Product listing page. Zona în care se prezintă detalii legate de produs și în care utilizatorii pot compara produsul tău cu cele ale brandurilor  concurente.

3. Product details page.  Acesta este locul în care sunt răspunse anumite întrebări comune legate de produs ( ex: dimensiuni exacte ) și de asemenea, conduce userii către coșul de cumpărături.

4. Form-driven landing page. Are rolul de a-i face pe utilizatori să completeze un formular necesar comenzii.  

5. Landing page. Scopul său principal este să redirecționeze userii spre alte pagini.

Există 3 aspecte pe care trebuie să le iei în considerare pentru optimizarea paginilor de redirecționare:

1. Viteza

Meta recomandă ca paginile să se încarce în maximum 3 secunde, deoarece în studiul lor au aflat faptul că 50% din vizitatori vor renunța la pagina respectivă, în cazul în care trebuie să aștepte mai mult de 3 secunde pentru ca aceasta să se încarce.

2. Detaliile și Răspunsurile

Paginile trebuie să conțină răspunsuri la cele mai comune întrebări legate de produsul în sine. De exemplu, specificiații, din ce este făcut, reviews și imagini ce prezintă produsul din mai multe unghiuri:

 “Afișarea de detalii relevante prin specificații și explicații legate de dimensiune, tabele cu mărime și alte asemenea, care să se muleze și pe varianta mobilă, pentru ca utilizatorii să fie siguri că achiziționează produsul potrivit”

3. Optimizări pentru varianta mobilă 

Pe cât de intuitiv ar suna, una dintre principalele recomandări ale celor de la Meta a fost poziționarea informațiilor legate de produs ca punctele cele mai accesibile razei vizuale a consumatorilor. 

O altă recomandare este împărțirea conținutului pe paragrafe, utilizând subtitluri. De asemenea, ei au observat faptul că, prin inițierea de chaturi, numărul de conversii a crescut. 

Deși anumite aspecte par destul de evidente și intuitive, există anumite detalii ușor de scăpat din vedere și merită să te documentezi cât mai serios pentru a te asigura că îți maximizezi oportunitățile și că profiți cât mai mult de avantajele pe care ți le oferă utilizarea landing page-urilor. 

Sharing is caring
Articole asemănătoare
Ce face o agentie SEO
Ce face o agentie SEO?
Image that shows two girls who are dressed in dresses and are celebrating christmas or new year's eve.
‘Tis the season to be kind, stylish & festive
Brand awareness – ce este, de ce ai nevoie de el și cum să-l construiești

Lasă un comentariu

Comentariul tău

Nume*
Website