TikTok Tips'n Tricks
0

Cum te asiguri că reclama ta nu va fi blocată pe TikTok

Cu toții toții ne-am “lovit” de momentul în care o reclamă este respinsă de către TikTok. Pentru a preîntâmpina astfel de probleme, cei de la TikTok au lansat un un mic manual de utilizare, în care se explică care sunt motivele ce pot duce la blocarea lor și ce poti face pentru a evita o astfel de problemă. Practic, sunt impuse câteva “bariere” de protecție și trebuie să știi ce trebuie să faci pentru a le evita.

În primul rând, nu vorbim despre conținutul generat de către utilizator, acel conținut ce se regăsește în fluxul For You. Singurele reguli ce trebuie respectate de către conținutul generat de utilizator este urmarea liniilor directoare ale comunității TikTok. Iar obiectivul principal al conținutului generat de utilizatori este libertatea de exprimare.

Când trecem însă la spațiul publicitar plătit lucrurile se schimbă, aici aplicându-se un alt set de norme ce se regăsesc în regulile de politică publicitară. Aceste reguli au cerințe mult mai ridicate față de regulile de creare conținut, iar acestea trebuie respectate întocmai. În cadrul procesului de aprobare a materialului promovat, moderatorii vor analiza următoarele trei lucruri:

  • Verificarea și analizarea paginii de destinație a produsului sau serviciului
  • Analizarea zonei creative, cum ar fi textul, imaginea principală, conținutul vizual și audio
  • Atenția către informațiile și produsele oferite în funcție de regiunea în care va rula materialul promovat (în funcție de țară de exemplu, unele produse sau servicii pot intra în categoria de produse sau servicii interzise)

La ce trebuie să mai fiți atenți

  • Să nu existe erori în landing page și, foarte important, să nu ceară prea multe detalii personale (CNP, date card etc)
  • Textul ad-ului trebuie să corespundă cu ce promovează/vinde
  • Clipul video nu poate fi mai scurt de 5 secunde, nu poate fi de calitate slaba (blurat) și trebuie să fie vertical, nu orizontal. Practic, imaginea trebuie să poată fi vizualizată în totalitate, nu parțial.

Conținut interzis

  • Conținutul discriminatoriu, referitor la rasă, etnie, origine națională, orientarea sexuală, identitatea de gen, apartenența religioasă, vârsta, statutul familial, starea medicală sau genetică.
  • Conținutul pentru adulți și sexual (de exemplu, ad-urile la jucăriile sexuale nu vor fi niciodată permise și nici produsele cu sugestii sexuale). Nu sunt permise nici audio-urile cu tente sexuale 
  • Expunerea excesivă a pielii

Afirmațiile înșelătoare

  • Afirmațiile sau promisiunile exagerate (produsul sau serviciul promovat trebuie să fie aplicabil la toți potențialii utilizatori – ex: reclamă la șampon de păr ce garantează faptul că toți utilizatorii vor resimți efectele în mod vizibil, poate fi considerată afirmație sau promisiune exagerată) vor duce la blocarea ad-ului
  • Afirmațiile absolute (se referă la anunțurile de tipul “Cel mai bine vândut aspirator din Europa” – fără dovezi, acest anunț nu va fi permis)
  • Compararea răuvoitoare (nu este permis ca mărcile să aducă în discuție alte mărci în cadrul creației lor publicitare)
  • Informații inconsistente (ex: comunicarea unei reduceri ce nu există pe site)
  • Videoclipurile în care se prezintă o comparație BEFORE / AFTER
  • Conținutul senzațional și șocant (imaginile considerate șocante în cadrul creativului vor duce la blocarea acestuia). Dacă se utilizeză imagini cu sânge sau macabre, trebuie să ne asigurăm că acestea nu vor depăși mai mult de 50% din durata videoclipului.
  • Tutunul și fumatul (nu este permis să se regăsească în creația publicitară)
  • Nu se pot promova medicamente ilegale, medicamente controlate, medicamente cu prescripție medicală sau orice altceva care ar putea fi considerat accesorii sau accesorii pentru consumul de droguri.
  • Nu este permisă promovarea mărcilor de alcool

Conținutul restricționat

  • Produsele ce țin de sănătate și farmacie, trebuie să ne asigurăm că avem campania setată pentru persoanele peste 18 ani și necesită anumite aprobări
  • Adresarea către copii NU este permisă

Încălcarea proprietății intelectuale 

  • Folosirea logo-ului TikTok sau alte logo-uri de la alte branduri în creative nu este permisă!

Acesta este un rezumat la ultimele politici ce țin de aprobarea sau respingerea reclamelor pe TikTok. Dacă țineți cont de ele, rata de respingere a creativelor se va reduce în mod consistent.

Din când în când, cu toții avem nevoie de puțin ajutor. Apelează la specialiștii noștri și ne vom asigura că toate ad-urile vor fi aprobate și vor performa excelent! Click pentru a vedea ce poate face Campaigns.ro pentru campaniile tale de TikTok!

Sharing is caring
Articole asemănătoare
Cele mai bune hashtaguri pe care să le folosești pe TikTok în 2023
Cum să crești organic pe TikTok – 10 modalități prin care poți obține mai mulți urmăritori în 2023
Dezvolta-ti afacerea pe TikTok
Dezvolta-ti afacerea pe TikTok

Lasă un comentariu

Comentariul tău

Nume*
Website