Este timpul să-ți crești vânzările cu SEO!
Lista noastră de servicii te ajută să faci furori în industria ta și să crești valorile care contează cel mai mult pentru, cum ar fi vânzările.
Cum pot serviciile de management SEO să-mi îmbunătățească prezența online?
SEO este una dintre cele mai bune strategii de marketing online pentru a-ti ajuta afacerea să-și îmbunătățească prezența online, să atragă mai mult trafic pe site, să vizeze clienți potențiali calificați și să câștige mai multe conversii și venituri. De aceea, SEO este o parte esențială a unui model de afaceri de succes.
De la optimizarea conținutului, la urmărirea clasamentelor și la măsurarea rentabilității investiției, până la impulsionarea inițiativelor de marketing de date primare.
Cu toate acestea, SEO este mai mult decât o singură strategie. De fapt, SEO înseamnă sau descrie un termen umbrelă pentru multe strategii mai mici care funcționează împreună pentru a-ți îmbunătăți clasarea pe Google (sau clasarea pe alt motor de căutare) pentru a crea o mașină eficientă de conversie și generatoare de venituri – site-ul tău.
Să vorbim despre câteva strategii SEO de bază pe care le folosim în campaniile SEO pentru a optimiza site-urile web.
Audit SEO site
Un audit SEO pentru site-ul web servește drept bază pentru planul tău SEO. Auditarea site-ului permite expertului dedicat SEO să descopere zone de îmbunătățire, precum și oportunități pentru strategia SEO. De aceea, specialiștii noștri SEO încep cu un audit tehnic SEO înainte de a-ti construi planul.
Ca parte a auditului SEO, managerul de cont dedicat va face următoarele:
- Analiza site-ului tau
- Analiza datelor din Google Search Console
Pentru cele mai bune rezultate și informații, echipa noastră SEO folosește o varietate de instrumente SEO. Cu aceste resurse, putem adopta o abordare pe mai multe direcții a auditului site-ului tau și putem oferi afacerii tale o strategie SEO competitivă.
Cercetare cuvinte cheie
Fără cercetarea cuvintelor cheie, nu vei clasa sau nu vei apărea în rezultatele căutării care au cele mai mari șanse de a ajunge la publicul țintă. Cu orice strategie de marketing online, inclusiv SEO, este esențial ca afacerea ta să se adapteze pentru client.
De aceea, cercetarea cuvintelor cheie este esențială pentru o strategie SEO de succes.
Îți ajută compania să ajungă la clienții potențiali adaptându-se la modul în care aceștia caută cuvinte cheie. În conținutul tău, cum ar fi o postare de blog sau o pagină de vânzări, utilizeaza cuvintele cheie, frazele sau limbajul folosit de publicul tău, ceea ce iti optimizează conținutul și îi convinge pe utilizatori că compania ta le înțelege nevoile.
Totuși, ce este cercetarea cuvintelor cheie?
Cercetarea cuvintelor cheie este procesul de investigare a volumului de căutare, a concurenței și a costului per click al cuvintelor cheie care înseamnă mult pentru afacerea și industria ta. Pe măsură ce efectuezi cercetarea cuvintelor cheie, vei putea obține informații valoroase despre termenii pe care ar trebui să îi utilizezi în titlu, conținut și multe altele.
Folosirea acestor termeni cheie în locații importante pe site-ul tău te va ajuta să te poziționezi foarte bine în paginile cu rezultate ale motorului de căutare, ceea ce este o modalitate excelentă de a obține mai mult trafic pe site și, în cele din urmă, de a converti mai mulți clienți.
Creare și implementare conținutului
Conținutul este ceea ce clasează în motoarele de căutare, așa că fără el, o campanie SEO eficientă este aproape imposibilă.
Crearea de conținut se bazează pe cercetarea de cuvinte cheie și include termenii pe care îi consideri cei mai importanți pentru afacerea și industria ta. Indiferent dacă îți desfășori afacerea online sau offline, poți utiliza conținutul pentru a ajunge și a converti publicul țintă.
Există multe tipuri de conținut, de la postări pe blog la ghiduri online, și toate sunt benefice pentru site-ul tau.