Facebook tips and tricks, Instagram tips and tricks
0

Multi-destination ads with WhatsApp are not available right now: Uncheck WhatApp or remove the location in Europe to continue. Nu merg sponsorizate postările pe Instagram (septembrie 2022)

Ai postat o fotografie sau un clip video pe Instagram și îți dorești să fie văzute de cât mai multă lume. Când încerci să sponsorizezi, surpriză! Primești un mesaj de eroare și nu reușești să promovezi postarea, deși faci aceiași pași pe care i-ai făcut întotdeauna.

We found 1 error. Multi-destination ads with WhatsApp not available right now: Uncheck WhatsApp or remove locations in Europe to continue

Dacă ți-a apărut această eroare zilele acestea, atunci când încerci să dai “Boost post” pe o postare de pe Instagram, să nu te alarmezi, pentru că aparent este o problemă cu care se confruntă mai multe țări în acest moment. Se pare că acest mesaj apare chiar și atunci când nu ai adăugat WhatsApp ca destinație, așadar mai mult ca sigur ai de-a face cu un bug (sperăm noi) temporar de la Meta.

Cum reușim să sponsorizăm totuși postări pe Instagram?

Ne-am întrebat, am cercetat, am testat și am găsit două soluții care funcționează:

  • Este o rezolvare care pe noi ne-a amuzat. Accesează platforma Business Suite, mergi în secțiunea “Postări și povești” sau “Posts and stories” și alege postarea de pe Instagram pe care vrei să o promovezi. Setează detaliile despre obiectiv și audiență, iar în cazul bugetului trebuie să fii rapid. Atunci când modifici bugetul, ai timp aproximativ 1 secundă să apeși butonul de “Boost post” – după această secundă devine din nou nefuncțional, până când umbli din nou la buget. Profită de acea secundă și apasă rapid pe buton, iar reclama va începe să ruleze, dacă nu este refuzată din cauza încălcării unor politici Meta.
  • A doua variantă este sponsorizarea postării din secțiunea “Ads Manager”. Creează o campanie nouă, apoi alege obiectivul, bugetul, audiența și durata. La nivel de “Ad” sau de “Reclamă”, alege ca element creativ o postare deja existentă pe pagină. Dacă ai contul în limba engleză, opțiunea se numește “Use existing post”. Continuă cu setarea campaniei, iar reclama ta este pregătită să ruleze.

De ce apare această eroare?

Inițial și noi am crezut că este vorba despre o greșeală în setarea reclamei sau o eroare pe cont, însă am aflat că este o problemă generală care apare pe milioane de conturi din Europa și țări asiatice precum Japonia, pe care nu o putem controla. 

Cu alte cuvinte, tot ce putem face în acest moment este să așteptăm ca cei de la Meta să rezolve acest bug și să ne folosim de soluțiile pe care le avem în acest moment la îndemână pentru a sponsoriza în continuare postări.

Dacă vrei să fii la curent cu cele mai recente noutăți din domeniul digital, urmărește-ne pe Facebook, Instagram și LinkedIn!

Sharing is caring
Articole asemănătoare
Free Tool – Află cât de bine performează campaniile tale pe Facebook
Care-i treaba cu algoritmul organic de Instagram?! Deslușim noi acum misterul!
De ce ai nevoie de promovare pe Facebook
De ce ai nevoie de promovare pe Facebook?

Lasă un comentariu

Comentariul tău

Nume*
Website