De ce SEO este un must-have în marketingul digital
Trafic organic
0

De ce SEO este un must-have în marketingul digital?

O strategie SEO solidă implică conținut de calitate în mai multe moduri. Te ajutăm să dezvolți conținut original optimizat pentru SEO, bogat în cuvinte cheie și relevant pentru subiect, care te va ajuta să-ți construiești publicul și să direcționezi utilizatorii către canalul tău de vânzări. Cercetare și strategie de cuvinte cheie Cuvintele cheie pot crea sau distruge eforturile tale SEO. Campaigns! este o agenție SEO care înțelege importanța cercetării și implementării corecte a cuvintelor cheie. De la identificarea publicului tău țintă la maparea cuvintelor cheie la conținutul tău, ne asigurăm că folosim combinația potrivită de cuvinte cheie pentru campania ta. Construirea de backlinkuri Backlink-urile sunt un pilon de bază al...
Sharing is caring
Mai mult
Generează conversii cu o agenție de publicitate Facebook dovedită!
Facebook tips and tricks
0

Generează conversii cu o agenție de publicitate Facebook dovedită!

Campaigns! cunoaște arta și știința publicității pe Facebook Ads! Îți eficientizăm cheltuielile publicitare și îmbunătățim conversiile până când platforma ta de marketing Facebook bubuie. Reclamele Facebook sunt puternice. Puține alte canale de marketing îți permit să ajungi la peste 1.000 de persoane pentru mai puțin de 30 lei. Se poate concentra pe o zonă demografică mică dintr-o regiune mică sau poate difuza un mesaj larg către mase mari cu aceeași ușurință. Cu toate acestea, mii de companii nu reușesc să valorifice puterea publicității pe Facebook, deoarece nu știu cum să o facă să funcționeze pentru ei. Publicitatea pe Facebook nu trebuie să fie un mister. Poate fi instrumentul tău de marketing numărul unu pentru vânzări, achiziții...
Sharing is caring
Mai mult
De ce servicii de management PPC
Facebook tips and tricks, Google Ads, Google AdWords, Instagram tips and tricks
0

De ce servicii de management PPC?

Crește vertiginos acoperirea, traficul și rentabilitatea investiției! În calitate de agentie PPC, am găsit formula perfectă pentru a organiza o campanie PPC de succes și câștigătoare. Cu serviciile noastre Pay Per Click, îți poți încheia căutarea unui trafic consistent și controlabil, poți optimiza performanța campaniilor tale publicitare și îți poți crește rentabilitatea investiției. Campaigns este agenția ta de destinație pentru servicii de management PPC. Echipa de experți Campaigns! este familiarizată cu tot felul de campanii plătite și a lucrat la diverse proiecte cu mărci globale. Recunoscută ca o agenție PPC de top, avem echipe de profesioniști cu certificări, care îți înțeleg obiectivele de afaceri – fie că este vorba de...
Sharing is caring
Mai mult
Ce face o agentie SEO
Content Marketing, Conversion Rate Optimization, Trafic organic
0

Ce face o agentie SEO?

Agențiile SEO își propun să îmbunătățească vizibilitatea în rezultatele căutării, astfel încât afacerea ta să poată capta mai mult trafic (și în cele din urmă venituri) din căutare. Îmbunătățirea vizibilității pe motoarele de căutare implică mai multe sarcini pentru companiile SEO, inclusiv cercetarea cuvintelor cheie, crearea de linkuri, crearea de conținut și multe altele. Ce ar trebui să includă serviciile unei agenții de SEO? Defalcarea elementelor de acțiune la care lucrează o agenție SEO poate fi dificilă. Fiecare agenție (fie o agenție locală sau una de comerț electronic) funcționează diferit și fiecare este unică, așa că există o mulțime de variabile în joc. Acestea fiind spuse, multe tactici sunt similare între agenții...
Sharing is caring
Mai mult
De ce ai nevoie de servicii SEO profesionale
Content Marketing, Trafic organic
0

De ce ai nevoie de servicii SEO profesionale?

Ca majoritatea proprietarilor de afaceri, probabil ai auzit despre beneficiile pe care SEO le poate oferi pentru majoritatea afacerilor. Probabil înțelegi cât de important este să-ți dezvolți afacerea online. Având toate acestea în minte, s-ar putea să te întrebi dacă ai putea beneficia cu adevărat de pe urma SEO dacă nu cauți în mod activ trafic SEO. Deci, ce este o companie SEO? SEO este destul de complex. Căutarea unei agenții SEO poate fi destul de confuză, deoarece nu vei putea deosebi o agenție bună de una mai puțin bună. Cu tot hype-ul, este evident că majoritatea proprietarilor de afaceri au întâlnit multe agenții SEO în trecut. Chiar dacă agenția vorbește despre serviciile lor, ce fac ei și ce poți obține, s-ar putea să-ți fie greu să...
Sharing is caring
Mai mult
facebook ads
Facebook tips and tricks
0

Facebook Ads, platforma cheie de succes a afacerii tale

Campaigns E-Commerce Agency este o agenție de marketing de performanță care creează valoare cu rezultate creative revoluționare bazate pe date concrete. Cum funcționăm? Adoptăm o abordare care creează rentabilitatea investiției și gestionăm bugete anuale consistente care aduc performanță. Printre canalele care generează în mod constant un ROI pozitiv sunt Facebook și Instagram. Oferim servicii complete pentru Facebook Ads și folosim o combinație de analiză a datelor pentru a construi o strategie de publicitate generatoare de venituri. Ca profesioniști Facebook, avem o conexiune profundă și înțelegem foarte bine platforma. Este cea mai mare parte a afacerii noastre. Care este procesul nostru? 1. Audit și analiză 2. Dezvoltare creativă...
Sharing is caring
Mai mult
ppc
Google Ads
0

Ce face o agentie PPC?

Agențiile PPC supraveghează și monitorizează eforturile de publicitate plătită în mediul online ale clienților lor. Pentru cei care nu sunt familiarizați cu termenul, PPC, acesta înseamnă plată-per-click și cuprinde o gamă largă de formate de anunțuri digitale, de la anunțurile de căutare pe care le vizualizezii în partea de sus a motorului de căutare Google până la anunțurile video pe care le vizualizezi pe YouTube. Este datoria unei agenții PPC să gestioneze campanii publicitare online pentru diferiți clienți, asigurându-se că anunțurile potrivite sunt afișate persoanelor potrivite, la momentul potrivit, într-un buget dat. Fiecare agentie PPC va aborda gestionarea conturilor în mod diferit. De exemplu, unele agenții se pot specializa pe o...
Sharing is caring
Mai mult
Content Marketing
0

Cum să îmbunătățești rata de conversie într-un landing page

Landing page-ul joacă un rol foarte important în conducerea userilor către acțiunile pe care ai nevoie să le facă. Un landing page incorect executat înseamnă o rată mai scăzută a utilizatorilor care îndeplinesc acțiuni, ceea ce duce la o rată de conversie scăzută. Și cine își dorește o rată de conversie scăzută, așa-i? În acest sens, Meta a publicat un document informațional ce a cuprins rezultatele unui studiu efectuat pe 500 de landing pages diferite. Studiul conține date demne de luat în seama în procesul de construire a unui landing page și oferă informații pentru crearea unei experiențe optime pentru utilizatori.  În urma utilizării informațiilor prezentate de Meta, o companie care se ocupă cu Yoga, a raportat faptul că în urma...
Sharing is caring
Mai mult
care sunt avantajele colaborarii cu o agentie de seo si ppc
Content Marketing, Facebook tips and tricks, Google Ads, Trafic organic
0

Care sunt beneficiile colaborării cu o agentie SEO si PPC?

Dacă te gândești să colaborezi cu o agenție SEO și PPC, te-ai gândit deja la beneficiile evidente – trafic mai calificat pe site, clienți potențiali și venituri mai mari, împreună cu o strategie cuprinzătoare de analiză a site-ului pentru a urmări și ajusta eforturile tale de marketing după cum este necesar. Deși acestea sunt beneficii cheie, globale, există o mulțime de alte beneficii tangibile ale colaborării cu o agentie de SEO si PPC. Am lucrat la campanii SEO și PPC în multe industrii diferite în ultimii ani și am văzut o mulțime de asemănări în baza noastră de clienți cu beneficii neașteptate ale parteneriatului nostru. Cum să procedezi pentru a căuta și a alege cea mai bună agenție de SEO și PPC? Poate fi foarte dificil să...
Sharing is caring
Mai mult
Content Marketing
0

Conținutul în social media și avatarul de client

Atunci când vorbim despre conținut pe platformele sociale, foarte important este să îți alegi tonalitatea cu care vei comunica. În funcție de personalitatea brandului tău, dar și de domeniul de activitate, tonul poate fi: amuzant, serios, jucăuș, profi etc. Alege o direcție de conținut: 80% conținut informațional și 20% conținut promoțional. Conținutul informațional are scopul de a crește nevoia pentru produsele pe care tu urmează să le vinzi. Crează interacțiune cu clienții tăi și pune întrebări în corpul textului, spre exemplu: tu ce culoare de cămașă preferí? Care este desertul tău preferat? În acest sens, poți crește rata de engagement. La începutul fiecărei postări folosește un text care să atragă atenția, un hook care să amplifice...
Sharing is caring
Mai mult
1 2 3 4 5 11