De ce ai nevoie de promovare pe Facebook?
Orice companie care folosește promovare prin Facebook Ads trebuie să se asigure că își acoperă bazele atunci când vine vorba de a-și stabili prezența pe această platformă.
Mai multe cerințe obligatorii pentru orice companie care își creează prezență pe rețelele sociale includ:
- Profilul afacerii: o scurtă introducere a companiei tale care oferă publicului informații cheie despre afacerea ta.
- Imagini de calitate: fotografiile și videoclipurile de înaltă calitate și persuasive vor ajunge la urmăritorii tăi cu cel mai înalt nivel de succes. Deoarece Facebook este o platformă bazată pe vizual, aceasta este o cerință crucială pentru o campanie de marketing de succes pe această platformă.
- Dimensiunea reclamelor: imaginile cu dimensiunile corecte create pentru Facebook atât în feed, cât și în Stories sunt esențiale pentru succes. Utilizarea rezoluției adecvate este esențială pentru a iti prezenta imaginile clare și cu efectul dorit.
- Copy-ul: textul scris cu intenție și scop pentru publicul tău este cheia. Copy-ul tău ar trebui să fie lizibil, să adopte tonul adecvat și să-ți influențeze publicul să ia măsuri.
- Bugetul: este esențial pentru Facebook. Fă-ți o idee despre ce obiective are afacerea ta și vezi ce cheltuieli publicitare ar fi, examinând costurile medii de publicitate pe Facebook.
Dacă gândul de a aduna datele necesare și de a pune în practică tacticile de marketing pare descurajantă, suntem aici pentru a te ajuta. La Champaigns E-Commerce Agency, putem crea tot conținutul și munca din culise necesare pentru a obține rezultate dorite cu publicitatea pe Facebook.
Formate de publicitate pe Facebook:
Te vom ajuta să găsești cel mai bun format de anunț pentru campania ta de marketing. Când faci marketing pe această platformă, vei avea acces la o mare varietate de opțiuni de publicitate care sunt concepute pentru a te ajuta să-ți îndeplinești obiectivele pe rețelele sociale. Formatele de anunțuri pe care le poți utiliza pe Facebook includ:
Fotografii:
Include adesea o imagine și un scurt fragment de copy. Acest format este perfect pentru creșterea gradului de cunoaștere a mărcii și pentru a partaja imagini vizuale cu publicul tau.
Videouri:
Un scurt clip care-ti promovează marca, produsul sau serviciul poate crește numărul de conversii. Poate include un link către site-ul tău web, un îndemn sau informații care să-ți motivează clienții să investească în marca ta.
Carousel:
Se concentrează pe includerea diferitelor fotografii într-o singură postare pe care un utilizator le poate derula simultan. Ideal pentru combinarea mai multor imagini într-o singură postare
Stories:
Apare într-una dintre zonele cu cea mai rapidă creștere pentru utilizatorii Facebook. Captează atenția publicului tău cu fotografii și videoclipuri verticale.
Contacteaza-ne acum pentru mai multe informații!