Orice business cu prezență online poate beneficia de promovarea prin Instagram Ads, campaniile pe această platformă fiind recomandate mai ales shop-urilor online de fashion și lifestyle. În prezent, în România sunt puțin peste 4 milioane de utilizatori activi pe platformă cu vârsta de peste 18 ani, un potențial extraordinar de explorat pentru magazinele online, fie că vorbim de creșterea unui brand puternic, de construirea unei comunități implicate sau de creșterea numărului de vânzări.
Te-ai decis să îți promovezi business-ul prin Instagram Ads, dar nu știi ce tip ce formate poți folosi pentru campaniile tale? Specialiștii Campaigns te ajută să identifici formatele care se potrivesc cel mai bine obiectivelor tale:
Single image / video - Cel mai folosit format în Instagram, întrucât a fost și printre primele dezvoltate de rețea. Acest format permite încărcarea unei singure imagini / a unui singur video însoțite de un landing page, un headline și un text scurt. Se afișează în News Feed-ul Instagram, Instagram Explore sau Instagram Story.
Carousel-urile permit încărcarea a până la 10 imagini și/sau videouri, fiecare cu propriul headline, landing page și CTA. Utilizatorii Instagram pot face scroll prin imaginile din carusel prin glisare în stânga sau în dreapta pe smartphone. Formatul Carousel este ideal dacă vrei să promovezi mai multe produse cu paginile lor individuale, un singur produs ce beneficiază de mai multe fotografii de referință sau dacă vrei să creezi o poveste în jurul produselor.
Ad-urile de tip story sunt cea mai recentă inovație în domeniul formatelor de campanii. Acest format este perceput ca fiind mai puțin intruziv de către membrii rețelelor de socializare, înregistrând în consecință un număr mare de conversii. Utilizatorii Instagram trebuie să gliseze în sus pe butonul de SHOP NOW pentru a accesa URL-ul final al campaniei și pentru a comanda produsul prezentat.
Fie ca ești la început de drum sau ai deja un know-how despre Instagram Ads, Champaings te ajută să-ți conturezi o strategie personalizată necesară atragerii de noi clienți pentru ecommerce-ul tău! Totul în 5 pași simpli:
1. Haide la o cafea și la o primă discuție!
2. Facem un audit al site-ului și al contului tău de Instagram Ads.
3. Îți propunem o strategie, un buget și o combinație personalizată de obiective și formate speciale pentru Instagram.
4. Implementăm campaniile și funcționalitățile aferente acestora (crearea și monitorizarea audiențelor necesare, sugerarea unei direcții creative pentru text, imagine sau video etc.).
5. Includem A/B testing pentru texte / banner-e / video, monitorizăm și reevaluăm campaniile